اصلا ربطی نداره حالت تهوع داشتن بخاطر بالا رفتن درصد هورمون بارداری تو بدن
تشکیل قلب فقط با سونو مشخص میشه نه با علائم بدن
من سر بارداری هیچ کدوم حالت تهوع نداشتم و قلب تشکیل شده بود حالت تهوع ربطی ب قلب نداره حالت تهوع وقتی داری میگن بارداری مطمئن تر داری خطر سقط کمتر اینجوری من تو گوگل خوندم ولی ربطی ب قلب نداره
من تهوع نداشتم ولی شنیدم حالت تهوع ولی فکر کنم هیچ علائمی نداشته باشه
حالت تهوع شروع میشه برا من ک اینجور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.