۵ پاسخ

منم دوروزه همینجورم دل پیچه و ببخشید اسهال هر چی فکر میکنم چیز بدی نخوردم فقط همون دوروز پیش جایی سبزی خوردن خوردم فکر کنم مال همونه😑تو این بارداری این چند باری هست اینجوری شدم رودهام حساس شدن

اب معدنی بخور از ابه احتمالا . منم دو روز ایطور بودم خوب شدم . برو دکتر دارو مجاز بارداری و سرم برات بنویسه . بعدم یکم رعایت کن خوب میشی. آبا نم چی ریختن توشون . یا آبو بجوشون بزا سرد شه بغد بخور

اگه اسهالت شدید حتما برو آب بدنت خشک بشه واسه بچه اصلا خوب نیست

برو دکتر اول اگه نیاز باشه بهت میگه بری بیمارستان

مسموم شدی فک کنم

سوال های مرتبط