این هفته ها انقباض شدید باشه زایمان میکنیم؟

بارداری
سیسمونی

۷ پاسخ

برو دکتر امپول میزنن انقباض بخوابه دیر بری دهانه رحم باز میشه

برو بستری شو حداقل تا ۳۷ یا۳۶ بروسونی

انقباض چیه

انقباض چجوریه؟؟؟من گاهی شب ها درد پریود دارم

اره عزیزم پیگیری کن من نکردم باعث زایمان زودرس شد بچم هنوز nicu بستریه

انقباض خوب نیس ب دکترت بگو ی کاری می‌کنه زایمان نکنی

اره.

سوال های مرتبط

مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️سامین❤️ مامان ❤️سامین❤️ ۲ ماهگی