برو دکتر امپول میزنن انقباض بخوابه دیر بری دهانه رحم باز میشه
برو بستری شو حداقل تا ۳۷ یا۳۶ بروسونی
انقباض چیه
انقباض چجوریه؟؟؟من گاهی شب ها درد پریود دارم
اره عزیزم پیگیری کن من نکردم باعث زایمان زودرس شد بچم هنوز nicu بستریه
انقباض خوب نیس ب دکترت بگو ی کاری میکنه زایمان نکنی
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.