عزیزم من دردهای تقریبا منظم گرفتم ده روزپیش
به فاصله ی دو دیقه سه دیقه گاهی پنج دیقه شدیدا منقبض میشد کل رحمم
رفتم بیمارستان انقباض بود دارو دادن
بهترم ولی انقباضم هست همچنان فقط دیگه انقدرا منظم نیست
روزی دوتا شیاف
هفته ای یه آمپول دارم
نگران نباش باز تو هفتت خوبه من ۳۰ بودم
منم از اول هفت ماهگی دارم انقباض دکترم دارو داد چن روز خوب شد باز الان انقباض دارم
منم داشتم دکترم بهم قرص و دوتا آمپول داد خوب شد انقباضم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.