۳ پاسخ

عزیزم من دردهای تقریبا منظم گرفتم ده روزپیش
به فاصله ی دو دیقه سه دیقه گاهی پنج‌ دیقه شدیدا منقبض میشد کل رحمم
رفتم بیمارستان انقباض بود دارو دادن
بهترم ولی انقباضم هست همچنان فقط دیگه انقدرا منظم نیست
روزی دوتا شیاف
هفته ای یه آمپول دارم
نگران نباش باز تو هفتت خوبه من ۳۰ بودم

منم از اول هفت ماهگی دارم انقباض دکترم دارو داد چن روز خوب شد باز الان انقباض دارم

منم داشتم دکترم بهم قرص و دوتا آمپول داد خوب شد انقباضم

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری