نه انقباض میگیره ول میکنه، هر سری تایم دردش بیشتر میشه
فکر نکنم این بخاطر نفخه و یبوسته با حرکات بچس
من از زایشگاه پرسیدم گفت انقباض یه دردی فراتر از درد پریودی هعی میگیره ول میکنه و فاصله بینش های کوتاه تر میشه
من سه چهارباری واسه انقباض بستری شدم
شکمت تابالای ناف سفت میشه یه دردخفیفی هم میگیره بعدول میکنه شل میشه چندثانیه
اگهفاصله ش کم شدنیم ساعت یساعت چندباراتفاق افتاد بروان اس تی بده داروبدن
انقباض کاذب کل شکم سفت میشه
انقباض واقعی سفت شدن کل شکم با درد
نفخه گلم منم اینجوری میشم بعضی اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.