۲ پاسخ

اینا طبیعیه از الان انقباضات تمرینی شروع میشه ولی باید استحراحت کرد تا اخرای نه ماه بعد پیاده روی و ورزش کرد ک راحت دنیا بیاد

منم دقیقا اینجوری شدم ترسیدم قرص ایزوکسپین خوردم دکتر داده بود گفته بود هروقت درد اینجوری داشتی بخور

سوال های مرتبط