۲ پاسخ

من یه هفتست کمردرد دارم. مخصوصا وقتی یککم کار خونه طولانی تر میشه. بهم گفتن ماه آخر طبیعیه. حالا نمیدونم همه اینجورین یا ن

منم سه ساعت پیش میخواستم شام آماده کنم کمرم درد میکرد مثل پریودی. یکم نشستم بهتر شد. شکمم هم کمی درد مثل انقباض حس میکردم ولی خفیف.
دیگه چون درد مرتب تکرار نشد و با تغییر حالت بهتر شدم فهمیدم انقباضات براکسون هیکس یا همون ماه درد هست

سوال های مرتبط