خوبه برا من ۱ و ۳۰۰ بود
۳۱ هفته تمام بود یا اول ۳۱ هفته ؟
اره خوبه
وزنش خوبه عزیزم
دکتر چی بهت گفت؟؟
نرماله؟؟
ببین اجیل بخور
کباب کوبیده،جوجه
هرروز صبح نیمرو باخرما
شام و ناهار دوتاشو بپز ،گوشت و مرغ هم بریز داخل غذاهات ک ارزش داشته باشن
قند نداری بستنی بخور هرروز، من پرسیدم از دکترم گفت قندنداری میتونی هرروزبخوری.
شیر،شیرموز
ماست
۳هفته خودتو ببند ب اینا
من ۷روز عقب بود ،بااینا بهترشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.