خانما وزن بچم ۱۴۵۷ بود ۳۱ هفتم

۶ پاسخ

خوبه برا من ۱ و ۳۰۰ بود

۳۱ هفته تمام بود یا اول ۳۱ هفته ؟

اره خوبه

وزنش خوبه عزیزم

دکتر چی بهت گفت؟؟
نرماله؟؟

ببین اجیل بخور
کباب کوبیده،جوجه
هرروز صبح نیمرو باخرما
شام و ناهار دوتاشو بپز ،گوشت و مرغ هم بریز داخل غذاهات ک ارزش داشته باشن
قند نداری بستنی بخور هرروز، من پرسیدم از دکترم گفت قندنداری میتونی هرروزبخوری.
شیر،شیرموز
ماست
۳هفته خودتو ببند ب اینا
من ۷روز عقب بود ،بااینا بهترشده

سوال های مرتبط

مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مامان هیرمان مامان مامان هیرمان ۴ ماهگی