عزیزم تو سن دخترت حتما باید طبق نظر دکتر کمکی بدی .
چون روده هاش کامل تشکیل نده هضم غذا سخته براش
میخوام کم کم بهش بدم
پسر منم تو یه ماه ۵۰۰ گرم اضاف کرده
دیروز مادر دوستم اومد گفت من مادرشوهرم به بچم از ۳ماهگی غذا میداد ولی کم به اندازه مزه کردن ولی تو روز ۳وعده بهش میداده
تپل تپل شد بچش
بهم گفت تو هم شروع کن پوره سیب رمینی و فرتی بده حرف بقیه و اینارو گوش نده
من به دخترم همین ها رو میدم بالا میاره میزارم دهنش دلش بالا میاد.
تا دوهفته لعاب برنج و حریره بادام رو بهش بده تا دو هفته میتونی فرنی بهش بدی ..بعد اون میتونی سیب زمینی ابپز کنی با کره و نعنا پوره کنی بده و تخممرغ ابپز با کره مخلوط کنی بهش بدی ..سوپ سبزیجات رو شروع کن .. انداز یک قوطی کبریت مرغ .با سیب زمینی و هویج و برنج بذار بپزه یک قالب اب قلم هم بنداز بعد میکس کن بده بخوره .کم کم بهش کرفس .عدس .گوجه گوشت گوسفند اضافه کن .تو هر غذایی که بهش میدی کره هم بنداز که یبوست نشه
سلام قرار بود آدرس بدین برا شلوار بارداری🥲
فردا میخوام حریره بادام بهش بدم
من چند روز پیش واکسن چهار ماهگی رو زدم . امروز با لعاب برنج شروع کردم . یکم برنج نیمه بذار دو ساعت بجوشه یک لعاب غلیظی میندازه . همون لعابش رو با یک ذره نبات بهش بده
و اینکه دیدم یه سری از پزشکا برای وزنگیری میگن ک شیرخشک رو بجای اب جوش با اب لعاب برنج رقیق درست کنن
پیج مامان آریو رو سرچ کن اونم بچش وزنش کم بود زودتر غذا رو واسش شروع کرده و کامل همه چیو توضیح داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.