مامانا بعد nt دکتر چه مکمل هایی بهتون داد.

۲ پاسخ

۱۶هفته ب بعد اهن ومولتی

هیچی گفت ویتامین دی استفاده کن هنوز تا آخر بارداری اسید فولیک هم گفت یک ماه دیگه استفاده کن ولی خب میگن آهن باید استفاده کنم به جاش والا نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری