اشتها غذا خوردن ندارم اصلا چیکار کنم میترسم بچم وزن نگیره

۷ پاسخ

چرا عزیزم به دکترت بگو برات قرصی چیزی می‌نویسه

مکمل هاتو میخوری؟
روزی یک لیوان و پودر مغزیجات بخور
ینی مغزیجات رو پودر کن بریز تو شیر بخور

من این قرص استفاده کردم

سلام قرص مولتی پریناتال بخور اشتهای بازمیشه خیلی

مولتی بخور

من یه کیلو از قبل بارداری هم کمتره وزنم بچه یکشنبه شروع ۳۷هفته ۳۲۴۰بود دکتر گفت یکم درشته پس ربطی نداره بچه ازت نیرو دریافت میکنه

بستنی بخور روزی یدونه هم اشتهاتو باز میکنه هم بچت وزن میگیره

سوال های مرتبط