۱ پاسخ

واکسن رو فقط تو مراکز بهداشت بزنین...هم کلا تجربه واکسیناسیون زیادی دارن هم اینکه واکسن ها تازه تازه میاد چون زود استفاده میشه...

سوال های مرتبط

مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۱۵ ماهگی