۱۰ پاسخ

پریود شدی؟

خب عزیزم چرا درست اقدامتو نمیکنی خب. از بعد پریودی اقدام بکن تا نزدیک پریود بعدی خدا خودش یهویی سوپرایزتون میکنه. شما اقدام جدی نمیکنین بعد نزدیکای پریود که میشه مغزتون درگیر میشه و استرس به خودتون میدین

چرا اخه باید انقدر انتظار بکشیم خدایا🥹🥹عیبی نداره گلم این ماه اقدام کن انشالله مثبت میشی

بزن بیین چی میشع گلم

بزن بزن منتظر مثبتم😉

صبرکن تا فردااا

تو که قرار بود این ماه نزنی😅

بزن مشخص میشه

ان شاءالله ک بارداری

منم‌ی بار در این موقعیت بودم، منفی شد. ایشالا شما مثبتی

سوال های مرتبط