خیلی تهوع دارم و بالا میارم هیچی نمیتونم بخورم چی کار کنم؟

۲ پاسخ

من تا ۱۷ هفتگی اینجوری بودم بعدش خووووب شده بودما 🥺 الان دوباره حالت تهوعی شدم 😢

برو دکتر ویروس گرفتی

سوال های مرتبط