بچه من خیلیییی اذیت شد،از اونوقتم بی قرار و بدخواب شده
سختتتتت
واسه بچه من سبک بود خدا رو شکر
امیدوارم ۶ ماهگیشم همینطور باشه
فرق میکنن بچها
پسر من خیلی اذیت شد خیلی تب کرد
مثل دوماهگی بود تب نکرد فقط سر ظهر یه ساعتی گریه و بی قراری کرد
تبش زیاده 😫
برا بچه من خوب بود خداروشکر ..ولی چند روز بعدش یکم نق نق کرد .درست شیر نخورد ولی دیگه خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.