۷ پاسخ

بچه من خیلیییی اذیت شد،از اونوقتم بی قرار و بدخواب شده

سختتتتت

واسه بچه من سبک بود خدا رو شکر
امیدوارم ۶ ماهگیشم همینطور باشه

فرق میکنن بچها
پسر من خیلی اذیت شد خیلی تب کرد

مثل دوماهگی بود تب نکرد فقط سر ظهر یه ساعتی گریه و بی قراری کرد

تبش زیاده 😫

برا بچه من خوب بود خداروشکر ..ولی چند روز بعدش یکم نق نق کرد .درست شیر نخورد ولی دیگه خوب شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی