۲ پاسخ

بله ولی برا نوزادی خوبه الان که یکسالشه یه شربت دیگه بدی بهتره

بهش شربت نی نی لاکس بده

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی