۸ پاسخ

مارک یوروویتال بخر اصلا بو‌نمیده

من سانستوا میدم بهتره .مارک دیگه دادم خیلی بچم بو میداد

یورو ویتال خیلی بد بوعه با اینکه گرونم هست ولی خیلی چرته مجبور شدم لباسای دخترم و یه تاپ خودم و بندازم بره چون هیچ جوره بوش نمیرفت حتی جلوی آفتابم گذاشتم

خودتون خریدید یا دکتر داده چه قیمت خریدین ؟ برای حافظه میگن خوبه و صحبت کردن درسته ؟

من سانستول میدم حالم بد میشد

منم دادم مارک لیکو بچم همش اوق میزد از بوش اصلا یادم میوفته حالم بد میشه...دفه بعد دکتر سانستول داد اون هم طعمش خوب بود هم بو نداشت

سانستول رو‌من میدم اوکی هست

من فقط ۲ روز اول بوش میومد حتی تو پوشکش اما الان اینگار کمتر شده واسم

سوال های مرتبط