کسی شربت ضدنفخ وگولیک به بچش داده؟؟؟
کولیک

۳ پاسخ

گریپ میکسچر هر ۸ ساعت ۱ونیم سی سی
بیولاکت هم روزی ۱۰ قطره

من خیلیا رو امتحان کردم
بی بی کر خوب بود
کولیک اید رو بدش میومد نخورد
گریپ میکسچر هم بدش میومد
پوروکید هم خوب بود
ولی از همه بهتر بایو لاکت بود هم دوسش داشت همسریع خوبش میکرد

من از بدو تولد دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی