۴ پاسخ

من داره میشه 3ماه که سزارین کردم هنوز درد وسوزش دارم چه برسه که بخوام برم ورزش.

به من گفتن دو ماه ورزش سنگین نکنم اگه درست یادم باشه

دکتر منم گفت ۳ ماه

دکتر بهم گفت بعد سه ماه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی