۳ پاسخ

من خورده برنج میریزم نمیخیسونم ولی قشنگ میزارم بپزه تو قابلمه

نیاز نیست خیس بخوره
وقتی بپزه کامل له میشه

نیازیم نیست حتما خیس بخوره . دلت میخواد شب خیس من صبح درست کن

عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

سوال های مرتبط