۲ پاسخ

اگه فقط سردرد و سرگیجه داری شاید بشارت بالا یا پایین
یا فشار عصبی خیلی علت داره

اگه علائم دیگه داری ویروس مثل بدن درد و تهوع و...
چون خم ویروس آنفلوانزا اومده دوباره هم گوارشی

بدن درد داری؟
یا درد ساق پا؟
حالت تهوع چی

سوال های مرتبط