سلام خانوما کدوم مدل قشنگ تره؟





بارداری
شیر خشک
پوشک

تصویر
۱۳ پاسخ

سهههه

تصویر

دووووو

تصویر

یکککک

تصویر

دومی نازه

قربونت عزیزمن

خیلی قشنگن عزیزم مبارک نینی باشه

خانما ببخشید الان اینجا دارم بهتون میگم من ی ماهه زایمان کردم بچه ی ماهه تو دستگاهه تورو خدا هنوز نتونستم براش وسیله ای بگیرم تو این ماه خودم با شکم عملیم میرفتم کار ی شیفت تابراش پوشک شیر خشک بگیرم شوهرم دیسک کمر داره نمیتونه زیاد کار کنه امروز بیمارستان گفت تا دوسه روز دیگه مرخص میشه خواستم بگم منم مثل خواهرتون هرکدمتون درحد توان تون بهم کمک کنید تابراش وسیله بخرم 😔😔😔

عزیزم از چه سایتی ؟؟؟

اولی

وای سومی خیلی قشنگههههه😍😍😍

عزیزم قیمتش چنده؟

من اولی رو بیشتر دوست داشتم خیلی قشنگه بنظرم کد ۱۴۰۹۵

وای خداااا چه ناز و گوگولیه🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد