بچه ها کارت های من مشکل دارن شما از چه کارتی استفاده میکنین

۷ پاسخ

بلو‌ بانک‌ خوبه

ملی الان کارت ب کارت ایناش خوب شده
اکثرا با بلو بانک کارمیکنم خیلی خوبه امکاناتش

از بلو بانک استفاده کن هم امکاناتش خوبه هم هیچوقت به مشکل نمیخوره

قرص الحسنه
صادرات
کشاورزی

صادرات و سپه منم همراه بانکاش کار نمیکنن امروز

بلو بانک سامان هیچوقت هیچ مشکلی نداشته

کارت منم ملی و تجارته و مشکل دارن، ملی کلا فقط موجودی میده نه واریز میکنه نه کارت میکشه،تجارتم کارت میکشه اما پیامک نمیاد همراه بانکم کار نمیکنه کلا موندم رو هوا

سوال های مرتبط