۳ پاسخ

من ده روزگی رفلاکس دخترم شروع شد تا یکی دو هفته پیش خوب شد فقط یه شیشه شربت فاموتیدین استفاده کرد هر دوازده ساعت
البته خفیف بود

دارو باید مصرف کنن

چهار ماهگی درس شد پنهان داشت دختر من

سوال های مرتبط