۱۲ پاسخ

بهترین چیز که من خودم امتحان کردم و تهوعم کم شد سیرابی هست
شاید فکر کنی حالت بهم میخوره و نمیتونی بخوری، ولی میتونی و واقعا حالتو بهتر میکنه امتحان کن

دکتر برو بهت دارو میده زنان زایمان، ناشتا هست قرصه، من با اون بهتر بود حالم من تا۶ ماهگی تهوع داشتم، سیرابی و نخود زیاد بخور

تازه من چها قلو باردارم 7هفتمه وضعم از همتون بد تره🤭

من فقط رب انار میخورم 😅

تا هفته ۱۴ عادیه

عزیرم زنهای باردار اکثرا معدشون سرد میشه ترشیجات لبنیات سردیجات کلا حذف کن آب رو با کمی عسل بخور هر از گاهی چای زنجبیل به مقدار کم بخور خرما بخور سقز بجو

کراکر نمکی و چوب شور برا تهوع خوبه

منم حالم خیلی بده تمام روز حالت تهوع شبا و صبح بیشتر،خرما گذاشتم صبا که بیدار میشم بزور یکی میخورم ،هرچی نخوری بد تر میاری بالا،لیموترش با نمک هم حال منو خیلی بهتر می‌کنه

منم همین جوریم وقتی حالم بهم میخوره سریع قرص استفراغ میخورم

چای زنجبیل یا رب به

من تا ۳ ماه فقط بالا میاوردم آرزو داشتم غذا بخورم فقط سرم و سوزن روزی دوبار میزدم بعد خوب شدم از ماه هفتم دوباره اینجور شدم صبح ها بالا میاوردم هیچ کاری هم نمیتونی بکنی
وقتی غذا میخوری نشین دور بزن قشنگ غذا رو بجو درجا دراز نکش لیمو بگیر یو کن

هیچی😢

سوال های مرتبط