مامانایی که لیدی میل مصرف کردن کدوم طعمش خوبه؟

۱۰ پاسخ

کاکائو و توت فرنگی

فقط موز. اگ پیدا کنی

طعم ن اما اثر وانیل خیلییی خوب بود

من کاکائویی ش رو خوردم خوشم نیومد

بنظرم توت فرنگیش
ولی دکتر داروخونه میگفت پروتوئین کاکائوییش از بقیش بیشتره

من طعم وانیل و با یه لیوان شیر میخورم

سخت شد که🤔

موزی خوبه

هیچکدوم🫢

کاکائو خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی