کاکائو و توت فرنگی
فقط موز. اگ پیدا کنی
طعم ن اما اثر وانیل خیلییی خوب بود
من کاکائویی ش رو خوردم خوشم نیومد
بنظرم توت فرنگیش
ولی دکتر داروخونه میگفت پروتوئین کاکائوییش از بقیش بیشتره
من طعم وانیل و با یه لیوان شیر میخورم
سخت شد که🤔
موزی خوبه
هیچکدوم🫢
کاکائو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.