من کاکائو رو گرفته بودم خیلی خوشمزه بود ولی برای من تاثیری نداشت
بستگی به طبعت داره. من خریدم خوشم اومد خیلی. حالا هنوز تموم نشده که سونو بدم ببینم تأثیر داشته تو رشد یا نه
خوشمزه نیست من با قند میخورم و شبا میخورم که بخوابم بعدش معدم پس نده
وانیلش افتضاعه
موزی بگیر با اب قاطی کن شیر بریزی جذب اهنش رو کم میکنه
من گرفتم میخورم نه اصلن
وزنش ماشاءالله خوب بوده که
شکلاتی من با شیر و بستنی و موز مخلوط میکنم تومیکسر میریزم مثل شیک میشه خیلی خوشمزه تر و مقویتره
وزن نی نی تو این ۳۲ هفته چقدر بود که دکتر بهتون پودر داد؟
موز خوشمزس من با شیر میخوردم
من آناناس گرفتم
ن اصلا
عزیزم هر طعمی بخای همونو میدن آره خوش مزه هست
شکلاتیشو بگیر با شیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.