۳ پاسخ

اصلا آزاده .دکتر نمی‌نویسه .فقط توصیه می‌کنه بخوری

اگ قند نداری بخور

بله مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری