۸ پاسخ

من وانیلی رو بیشتر دوست داشتم با شیر، بیشتر به ذائقه ربط داره

وانیلی عالیه

وانيل خوبه

وانیلی خوبه...اگر توی سونو ها وزنش کم باشه دکتر میگه بعد بخور

طعم کاکایو خوبه

بستگی داره چه طعمی باب میلت باشه
کاکایویی داره با موز

به من دکتر تحویز کرده بود نگرفتم والا یه سریا کفتن بچه بعدا الرژی میاره یه سریا کفتن وزن مادر بیشترمیشه

بد که نیس ولی وزنت زیاد بالا رفته باشه خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری