۱۷ پاسخ

شفاف گلیسرین بزن...
ولی سعی کن ملین زیاد بخوری

اصلااین کارو نکن ب خودت فشار نیار
آب زردآلو بخر بخور طبیعی باشه هم خوشمزس ومقوی هم یبوستت ازبین میبره

زرد آلو واقعا جوابه ولی زیاده رویی نکن

هر روز صبح ناشتا یه قاشق روغن زیتون بخور

دکترم گفت ناشتا خاکشیر بخورم

من بودم توجه نکردم دیگ عادی شده بود رفتم دکتر براعفونت بهم دارو داده بود خوب شدم

راه حل سریع میخای
کنجد و اینا ک اسیاب شدش میپزی
اونا بریز تو اب جوش بخور
و کاهو بخور حل میشه

وای زور زدن خیلی خطرناکه
هر روز انجیر خشک خیسونده توی گلاب بخور
سبزی کاهو زیتون روغن زیتون با غذا بخور

روغن زیتون برای درمان یبوست خیلی خوبه

اگه یبوست دارین اب جوش ولرم زیاد بخورین .اب بدنت کمشده یبوست گرفتی.الو خیس کن بخور هرروز چنتا بخور هم خونسازه هم یوبس نمیشی

من دوشب پیش از درد زیاد مردمو زنده شدم جوری ک ی زیر شکمم فشار اومد راهی بیمارستان شدم اخر

آلو بخارا و دمنوش عناب

نگران نباش اب زیاد بخور

عزیزم اصلا زیاد نشین خیلی خطرناکه پاشو آلو بخارا و قیصی بگیر بخور شیر داغ بخور ولی نشین تو سرویس بهداشتی سعی کن تو که میدونی یبوست داری هرروز قیصی یا آلو بخور منم مثل خودتم

انجیر خیس کن بخور
الو بخور
کیوی بخور
زرد آلو خیلی خوبه
زیتونم خوبه
چیزای نرم بخور
معدت نرم میشع توی هفته های پایین اینجوری هست بعدا بهتر میشی

کسی هست اینطور بوده ولی طول سرویکسش کم نشه؟؟؟

منم همینطوری شدم از دسشویی بیا راه برو یکم اب بخور باز برو دسشویی

انجیر بزار تو اب ولرم صبح ب صبح ناشتا بخور آبو
یبوستت بهتر میشه

سوال های مرتبط