۴ پاسخ

تبریییک
منم از ۶۴شدم۷۲😂😂😂
از دیروز مجدد شروع کردم به امید الهی
۶۰بمونی خوبه،کمتر نشو دیگه زشتی

با ورزش و تغذیه میشه شکم و پهلو رو آب کرد

الان خوبی که زیادم لاغر خوب نیس لباس عروس تو تنت زار میزنه

سلام یکی میگفت اب کرفس خوردم وزن کم کردم اگه ضرر نداره بخور

سوال های مرتبط