۸ پاسخ

دختر من ۹۵

پسر من ۳ سالگیش ۱۰۵ بود ک گفت رده بچه های خیلی قد بلند حساب نیشه

نه اوکی دختر منم ۹۷ بود گفت رو رشد خوبه

دخترمن قدش ۹۰وزنش ۱۲

قد پسر منم همین بود گفت خوبه داره رو نمودار رشد میره بالا

پسر من ۹۷ وزنش ۱۷
البته خودم توو خونه گرفتم
بهداشت گفت کوتاهه؟؟

ببین تو رنج استاندارد هست
ولی فک کنم اوکی

روی خط نموداره

سوال های مرتبط