۵ پاسخ

دختره؟؟
اگه دختره ک ازخداتم باشه
من ب عنوان یه دختر قد بلند ک همش مسخره شده میگم قد بلند برا دختر اصلا خوب نیس

خوبه که دختر من ۹۴ وزنشم ۱۳/۵۰۰

شکرخدا وزنش عالیه برا قدش بش سنجد بده شیر و ماست بده چیزایی ک برا قد خوبه،،،دختر من وزنش12/900قدش97

سویق قد بده

قد تولدش چند بوده؟بر اساس اون مسنجن

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری ۳ سالگی