خانمایی که یه سانت دوسانت باز بودین چه علائمی داشتین

۵ پاسخ

من درد داشتم ۲سانت بودم سه چهاروز درد پریودی که تکرار میشد هی

درد کمر که با راه رفتن به شکم میرنه زیاد نمیتونستم راه برم خسته میشدم

من از ساعت ۴ صب تا ۱ ظهر فقط یک سانت بودم و باز نمیشد
درد شدید پریودی، انقباض منظم، کمردرد شدید،درد ران پا داشتم
بعدشم هرچی بیشتر باز شد دردام بیشتر شدن و فاصلشون کمتر

هرازگاهی زیر شکمم می‌گرفت
یه حالا کشیدگی عضلات حس میکردم

علائمی نداره .

سوال های مرتبط