من درد داشتم ۲سانت بودم سه چهاروز درد پریودی که تکرار میشد هی
درد کمر که با راه رفتن به شکم میرنه زیاد نمیتونستم راه برم خسته میشدم
من از ساعت ۴ صب تا ۱ ظهر فقط یک سانت بودم و باز نمیشد
درد شدید پریودی، انقباض منظم، کمردرد شدید،درد ران پا داشتم
بعدشم هرچی بیشتر باز شد دردام بیشتر شدن و فاصلشون کمتر
هرازگاهی زیر شکمم میگرفت
یه حالا کشیدگی عضلات حس میکردم
علائمی نداره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.