خانما دلیل اینکه کنترل رو ادرارم ندارم چیع

۴ پاسخ

هر چ هفته هات برن بالاتر بدتر میشی

طبیعیه نگران نباش

نگران نباش فشار رحم روي مثانه باعثش ميشه من كه از ترس همين دسشويي رفتنه بيرون هم با لرز ميرم

منم همین جوری شدم نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان آیـلا🩷 مامان آیـلا🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری