مامانا وزن دهی گیگوز چجوره
#پوشک،شیرخشک

۶ پاسخ

من تجربه خودم گفتم اول ببلاک میدادم وزن گرش خوب نبود دکتر گیگوز پیشنهاد داد بعد ۵ ماهگی یبوست گرفت همش دارو میدادم دفع می‌کرد ۱۲ ماه استفاده کردم بعد دکتر دیگه شیر داد

گیگوز معروفه ب این ک یبوست نمیاره منم گیگوز میدم

گیگوز وزن دهش خوبه ولی یبوست میاره خیلی شدید

من گیگوز و بیومیل پلاس میدادم ماهی یک کیلو اضافه کرد بعد دخترم اعتصاب کرد گفتن آپتامیل شیرین تره آوردم اصلا وزن نگرفت بعد هم دوباره گیگوز و بیومیل پلاس آوردم

من الان عوض کردم گیگوز گرفتن میگن عالیه

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی