من تجربه خودم گفتم اول ببلاک میدادم وزن گرش خوب نبود دکتر گیگوز پیشنهاد داد بعد ۵ ماهگی یبوست گرفت همش دارو میدادم دفع میکرد ۱۲ ماه استفاده کردم بعد دکتر دیگه شیر داد
گیگوز معروفه ب این ک یبوست نمیاره منم گیگوز میدم
گیگوز وزن دهش خوبه ولی یبوست میاره خیلی شدید
من گیگوز و بیومیل پلاس میدادم ماهی یک کیلو اضافه کرد بعد دخترم اعتصاب کرد گفتن آپتامیل شیرین تره آوردم اصلا وزن نگرفت بعد هم دوباره گیگوز و بیومیل پلاس آوردم
من الان عوض کردم گیگوز گرفتن میگن عالیه
عالیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.