خانما با ۴ روز تاخیر این الان چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

دخترا من هفت سال هست که اقدام میکنم به هیچ وجه باردار نمیشم حتی سقطم نمیکنم
هیچ مشکلی هم نشون نمی‌ده آزمایش هام
اما این ماه دکترم قرص دوفامد داده مصرف کنم روز 12سیکل رفتم سونو ضخامت رحم 8.6بودبنظرتون مشکل اصلی رحمم نباشه مثلاً نازک باشه نتونه لانه گزینی کنه والا خیلی خستم

هاله داره مبارکه
بزار دو روز بگذره یکی دیگه بزن پررنگ میشه

مبارکه عزیزم

مبارکههه

مبارک باشه گلم
برای منم همینطوری بود

هاله است😂🥺

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند هفته شانزدهم بارداری
مامان نبات مامان نبات قصد بارداری
مامان شیرین و کنجد مامان شیرین و کنجد ۱ ماهگی
فری👼👸 فری👼👸 قصد بارداری
مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد