دخترا من هفت سال هست که اقدام میکنم به هیچ وجه باردار نمیشم حتی سقطم نمیکنم
هیچ مشکلی هم نشون نمیده آزمایش هام
اما این ماه دکترم قرص دوفامد داده مصرف کنم روز 12سیکل رفتم سونو ضخامت رحم 8.6بودبنظرتون مشکل اصلی رحمم نباشه مثلاً نازک باشه نتونه لانه گزینی کنه والا خیلی خستم
هاله داره مبارکه
بزار دو روز بگذره یکی دیگه بزن پررنگ میشه
مبارکه عزیزم
مبارکههه
مبارک باشه گلم
برای منم همینطوری بود
هاله است😂🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.