سلام دوستان ، من یکم ترشح آبکی دیدم یکم نگرانم
کسی تجربه ای داره؟؟

۳ پاسخ

منم همش اینجوری میشم استرس میگیرم

دقیقا منم ترشح ابکی دارم ب دکتر گفتم گفت طبیعیع نشت کیسه اب اینجوریه ک مدام ازت اب بریزه لباس زیرت و خیس کنه اب داغی باشه

میترسی کیسه ابت باشه؟

سوال های مرتبط