واسه ختنه چه سنی مناسب تره؟

۱۶ پاسخ

هرچی سن پایین تر باشه بهتره مخصوصا زیر 4 ماه ک هنوز نمیتونه غلت بزنه

۴۰روزگی

دکتر پسرم گفت ۳ تا ۴ ماهگی
من پارسا رو نزدیک ۴ ماهگی بردم

بهترین سن 40 روز تا 3 ماه و نیمه عزیزم

تازمانی که هنوز غلت نمیرنه نهایتتا۳ماهگی خودم ۲ماهگی پسرمو بردیم ختنه

22 روزگی بردمش عاااالی بود
همونجا تو مطب یه کوچولو گریه کرد تا خونه رسیدیم تموم شده بود گریه هاش

پسر من ۱۵روزش بود

من دو ماه ونبم بود که بردم

از یک ماهگی

من چهار روزش بود ختنه کردم. خیلی خوب بود و بعد از سه روز حلقه افتاد. اصلا نفهمید و اذیت نشد. دکترش گفت زیر چهل روز عالیه

بیشتر دکترا میگن زیر ۴ماه

ی ماهگی

من دوماهگی ختنه کردم اذیت نشد

من ۲۲ روزگی بردم
خیلی خوب بود

نوزادی

من15روزگی ختنش کردم

سوال های مرتبط

مامان ✨محمد یاسین✨ مامان ✨محمد یاسین✨ ۱۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی