برا من ۱۹ صدکش
واسه من صدک ۳۴ بود دکتر کلی پودر و دارو داد ک وزن بگیره 😐با اینک وزنش ۲۸۰۰ بود گف کمه
ایشالا تپل بشه اما من صدکم ۴۴ بود ماه آخرم با چنجه و خلیم و بستنی و مکمل آرژنین و اینترامیل بلانسبت جر دادم خودمو اخرم ۲۸۵۰ به دنیا اومد
منم همین بود دکتر گفت خوبه ک از هوش مصنوعی هم پرسیدم اینجوری جوابم داد
بایدی وجود نداره. برای پسر من ۳۵درصد بود دکتر گفت خوبه
وزنش چقد بود؟
خیلیشو نمیدونم اما میدونم کمه باید 50 باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.