چه هوس برانگیز، حتما منم درست میکنم. هویج رو مثل کیک هویج های خودمون خام میریزی یا اول میپزی؟
؟ چند تا تخم مرغ ؟
عزیزم نهار چن قاشق خورد؟ چقد از اینو خورد؟
به به نوش جانش
چجوری بهش میدی؟ بافتش خیلی نرمه یا تیکه های خیلی ریز می کنی میدی؟ من هنوز بهش کیک ندادم نمیدونم چجوری باید بدم مناسب باشه
و اینکه باید تو فر و مایکروفر درست شه یا اونجوری که تو قابلمه میزارن اونو میزارن تو قابلمه بزرگ تر و آب میریزن داخلش؟ یا فرقی نداره کلا؟
عزیزم دستورشو میزاری؟😍
به به نوش جان
نوش جونش کی نهار خورده الان عصرونه میخوره؟
چجوری درست کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.