۸ پاسخ

چه هوس برانگیز، حتما منم درست میکنم. هویج رو مثل کیک هویج های خودمون خام می‌ریزی یا اول میپزی؟

؟ چند تا تخم مرغ ؟

عزیزم نهار چن قاشق خورد؟ چقد از اینو خورد؟

به به نوش جانش
چجوری بهش میدی؟ بافتش خیلی نرمه یا تیکه های خیلی ریز می کنی میدی؟ من هنوز بهش کیک ندادم نمی‌دونم چجوری باید بدم مناسب باشه
و اینکه باید تو فر و مایکروفر درست شه یا اونجوری که تو قابلمه میزارن اونو میزارن تو قابلمه بزرگ تر و آب میریزن داخلش؟ یا فرقی نداره کلا؟

عزیزم دستورشو میزاری؟😍

به به نوش جان

نوش جونش کی نهار خورده الان عصرونه میخوره؟

چجوری درست کردی؟

سوال های مرتبط

مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ ۱۷ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 🩷مخملوبوربور🩵 مامان 🩷مخملوبوربور🩵 ۱ سالگی