دوتاش میشه بستگی ب بدنت داره ولی بنظر خودم افراد لاغر لگن خوبی برای زایمان طبیعی دارن
من دوستم بالای صد کیلوعه دوتا بچشو طبیعی به دنیا اورد
من ۹۰ کیلو بودم طبیعی ام دکتر برام زد۳۹ هفته رفتم زایمان اما بچه پایین نیومد ک نیومد از ۸ صب تا ۱و نیم شب درد طبیعی کشیدم ۴ سانت باز شد دهانه رحمم با کلی شیاف و دم ب دیقه معاینه
اخر سرم سزارینم کردن
من سرپسر اولم سزارین بودم سراین یکی ام سزارینم
میخواستم طبیعی باشم ولی خب به خاطر مدفوع نوزاد ،سزارین شدم
منم کنجکاو شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.