عکس مدفوع پسرمو میزارم چرا چن روزا اینطوریه 😭🥺

۱۳ پاسخ

همون اره والا

چی بگم والا من خودم شخصا احساس میکنم بچه بعد واکسن گوارش کلا داغون شده

خوب عزیزم دوماهگی رو زدی دیگه

خدا خودش رحم کنه فکر کنم کلا عوارض واکسن روتا ویروسه پسر منم بعد واکسن اینجور شد

میگن الرژی ب پروتئین گاوی داره الان بهش کمکی هم میدم ولی بازززز

دیگه خونه پر شده قطره پدی لاکت دادن پروبیبی دادن یه قطره دیگه هم بود با هیچ کدوم خوب نمیشه

پسر من اپتامیل پرونوترا می‌خورد یه دکتر بردیم بیمول ال اف داد خوب نشد بلاک کامفورت دادن خوب نشد الان اپتامیل پپتی میدم بازم خوب نیست قراره هفته بعد یک شنبه نوبت دکتر داره بخدا اعصاب گرفتم

پسر من الان دوماه اینجور ۴شیر خشک عوض کردیم هنوز بهترم نشده روزی ۹ بار بیرون روی داره

برای دختر کمک دیروز امروز اینجوری بود

حساسیت به پروائین گاویه

پسرت شیر چی میخوره بیرون رویش چند بار

برای دخترمنم اینجوری

خلطیه انگار

تصویر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی