من موقعی که شلوار پاشه نمیپوشم ولی موقعی که شورت میپوشم براش زانو بندم میپوشم عادت میکنن
من بیشتر شلوار پاش میکنم الان اگه شورتک پاش کنم زانو بند هم میپوشونم
من کلا میبندم ولی بازم زانوی پسرم تیره شده☹️
منم گرفتم خیلی تنگ بود نشد ببنده
خوبه ولی کشی ک دارن باهاشون رو اذیت میکنه بگرد ی خوبشو پیدا کن
اره دختر من خیلی تنگه زانو بندش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.