۶ پاسخ

وای خیلی سخته واقعا من خودم سیاتیکم بگیره دور از جون از یه پا فلج میشم نه میتونم دراز بکشم و بچرخم نه چیزی فقط هم با استراحت و گرم کردن و ماستژ روغن کندر بهتر میشه یکم

ببین یه کم روغن زیتون شب ها بکش به دنبالیچت گرم کن اروم ماساژ بده واقعا تاثیر داره بعد یه آقا تو بیجار هست واقعا دستش شفاس برو اونجا اگه امکانش هست عالی اسمش حاج عزیز بیجار بپرسی نشونت میدن

دیسک کمر داری؟

هعی خیلی زندگی ها خوبه و چیز های مقوی میخوریم برا همونخ

دیسک نداری احتمالا؟؟

فکر کنم کمرت گرفته
برو‌ارژانس واست شل کننده عضلات میزنن چندروزی استراحت کنی اوکی میشی

سوال های مرتبط