من 3ماه و26روز به پسرم سینه های خودمو دادم من قبل بارداریم سینه هام خیلی کوچیک بود در حدی که شوهرم میگفت شبیع یه جوشع پسرم که به دنیا اومد یهو سینه هام گرد شد و گنده سایزم شد90ولی خوش حالت شده بود گرد و سر بالا ولی بعد از این که شیرم خشک شد سینه هام عین بادکنک بادش خالی شد 😂 دوباره از 90شدم همون سینه جوشی منتها این سریع سینه هام اویزون بود
چجوری بچتون از شیر گرفتین
ببین سینها لاغرترو اویزون میشن جمع نمیشن معمولا زیاد ولی چون لاغرتر میشن تو سوتین کوچیکتر جمع میشه
فک کنم کوچیک بشن اما شل میمونن
زمان هم میبره
کوچیک ک میشه تازه گرفتی ولی فعلا شل هست زمان میبره یکم سفت تر بشه
کوچیک میشن صبر کن هنوز
عزیزم اصلا فگر زیبایی عمل بارداریت نباسه ..همه همینطورن ک بعد از شیر گرفتن مث پیر زنا میشه و چند سالی طولی میکشه ک یکم اوکی بشه .افسردگی ام نداره .مادریم دیگ
من 70 روزه گرفتم. همونجور شل و. داغونه 😐 همینه دیگ. درست نمیشه
اولا ک الان خیلی زوده حداقل باید ۱/۲ ماه بگذره،
بعدم مثه قبل ک ب هیچ عنوان نمیشه، شاید ی ذره از این حالت در بیاد،
من ک با شوهرم اتمام حجت کردم بعد ۱ سال، میرم پروتز سینه میکنم
میشن عجله نکن
عزیزم یک ماهی طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.