درمورد رفلاکس و کولیک که همش شانسیه ولی زردی فقط بستگی به گروه خونی و خودت و شوهرت داره
از هفته ۳۶ ب بعد امنه بازم بستگی ب شرایط بچه داره
سر پسرم ماما همراه داشتم از هفته ۳۶ گفت روزی نیم ساعت پیاده روی کن رو کمتر آب گرم بگیر اسکات بزن و سیری ورزش دیگه من تو خونه ۴ سانت شدم رفتم بیمارستان ساعت۹ بستری شدم دو ساعت بعد بچم دنیا اومد
از ۳۷ هفته بچه کامل هست و احتمال دستگاه رفتنش خیلی کمه
37 عاالیه
تو گهواره 36 هم زایمان کردن ودستگاه نرفته نی نی
از ۳۶ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.