۵ پاسخ

درمورد رفلاکس و کولیک که همش شانسیه ولی زردی فقط بستگی به گروه خونی و خودت و شوهرت داره

از هفته ۳۶ ب بعد امنه بازم بستگی ب شرایط بچه داره
سر پسرم ماما همراه داشتم از هفته ۳۶ گفت روزی نیم ساعت پیاده روی کن رو کمتر آب گرم بگیر اسکات بزن و سیری ورزش دیگه من تو خونه ۴ سانت شدم رفتم بیمارستان ساعت۹ بستری شدم دو ساعت بعد بچم دنیا اومد

از ۳۷ هفته بچه کامل هست و احتمال دستگاه رفتنش خیلی کمه

37 عاالیه
تو گهواره 36 هم زایمان کردن ودستگاه نرفته نی نی

از ۳۶ هفته به بعد

سوال های مرتبط