طبیعیه ،
مال من سر دخترم از این بیشتر بود .
طبیعیه عزیزم عادیه
چن وقت از موعدت گذشته؟
اره طبیعی هست
یکی بود بالا تر از تو بود😂
دکتر گف سالمه
خیلیم بالا نیست خوبه
منم همین قدر بود عزیزم
نگران نباش
حتما زود لقاحت تشکیل شده خب نگران نباش اوکیه عالیه
طبعیه عزیزم زود لقاح گرفته باید خوشحال باشی چرا استرس داری
دو قلوعه حتما
خیلی بالانیس طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.