مامانا چرا عدد بتا اینقدر بالاس تو هفته من طبیعیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

طبیعیه ،
مال من سر دخترم از این بیشتر بود .

طبیعیه عزیزم عادیه

چن وقت از موعدت گذشته؟

اره طبیعی هست

یکی بود بالا تر از تو بود😂
دکتر گف سالمه

خیلیم بالا نیست خوبه

منم همین قدر بود عزیزم
نگران نباش

حتما زود لقاحت تشکیل شده خب نگران نباش اوکیه عالیه

طبعیه عزیزم زود لقاح گرفته باید خوشحال باشی چرا استرس داری

دو قلوعه حتما

خیلی بالانیس طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد