من عدس با گوشیت گوسفند خوردم مشکلی نداره بچه شیر میدم ؟
#بارداری

۴ پاسخ

زائو گوشت گوسفند نخوره کی بخوره ببخشید چه حرفا میزنید

نه اتفاقا برای شیردهی عالیه

چرا عزیزم،عدس نفخ داره،گوشت گوسفند هم گرمه باعث اگزمای پوستی نوزاد میشه

نه چه مشکلی ، خیلیم مقویه برا شیر

سوال های مرتبط