من ۵ هفته و ۵ روزم
۱۶ ام میشم ۷هفته و ۶ روز میخام برم سونو قلب خداکنه از منم تشکیل شده باشه
ن دیگ الان اوکیه برو
ن بابا زود نیست دیگه الان اوکی هر وقت خاستی برو مال من تو ۶ هفته و خورده ایی تشکیل شده بود
نه برو عزیزم عالیه و حتما تشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.