۴ پاسخ

من ۵ هفته و ۵ روزم
۱۶ ام میشم ۷هفته و ۶ روز میخام برم سونو قلب خداکنه از منم تشکیل شده باشه

ن دیگ الان اوکیه برو

ن بابا زود نیست دیگه الان اوکی هر وقت خاستی برو مال من تو ۶ هفته و خورده ایی تشکیل شده بود

نه برو‌ عزیزم عالیه و حتما تشکیل شده

سوال های مرتبط